Kabe’nin Yeni Hali

Kabe 4py Kabenin Yeni Hali

Şuan inşaat çalışmaları başlayan yeni Mekke projesinin son halinin resmi aşağısaki gibidir.

İnşaat hali…

2 Kabenin Yeni Hali

Bittiğinde olacağı söylenilen Mekke…

1 Kabenin Yeni Hali

Arama terimleri:

  • kabenin yeni hali
  • kabe inşaatı
  • kabenin son hali
  • kabe inşaatının bitmiş hali
  • kabenin insaati
  • kabenın yeni projesi
  • kabenin bitmiş hali
  • kabenin eski hali
  • kabenin simdiki hali

“Kabe’nin Yeni Hali” üzerine 24 düşünce

  1. arkadaşlar böyle bir proje yok ben 2011 hacısıyım ben orada böyle bir yapılaşma görmedim orada gördüğünüz inşaat alanı sadece hacıların daha rahat ibadet etmeleri genişletilmimiş mescid o inşaatta 4 tane daha yapımı bitmiş minare var.. üstteki resimde sadece oteller var.. bu bir aptalın hazırladığı resim.. buna inanmayım inşaata özellikle baktım böyle birşey yok.. tavaf alanı çok sıkışık artık müslümanlar sığmıyor oraya mecburen osmanlı yapısı ve kendilerinin sonradan yaptıkları yapıyı yıkacaklar oda normaldır çünkü hiçbirşey ibadetten önemli değil… yıkım için inşaatın bitmesini bekliyorlar bu da zannedersem 2013 te biter. oralara kurban olayım…

  2. Keşke bu kutsal mekanlar islam ülkelerinin ortak yönetimine alınsada bu projeler onlar tarafından değerlendirilse.

  3. inşallah böyle bir inşaate kimse izin vermemiştir.çünkü kabe çok küçük gösterilmeye çalışılıyor o iğrenç binaların yanında Allah kabemiz için en hayırlısını nasip eder bu adiliğe izin vermez.elimden dua etmekten başka bir şey gelmez.keşke gelse

  4. gitmedim inşaalla nasip olur fakat purojeyi Allahı bilenve ressullahı seven sev giyi aksedenler gülde hata kusur yok ondada olmasını istemem osmanlı ve müslüman kardeşlerimiz ve oyolda ölen şehitlerimiz üzülmesin saygılar

  5. vallaha elimde imkan olsa kabenin etrafını yıkarım ve etrafınana bi cadır bile koymam ama yok işde sadece benim demem le olmuyo

    1. Selamun Aleyküm,

      Sevgili kardeşim bu şekilde düşünme. En nihayetinde Araplar dediğin kişilerde bizim din kardeşlerimizdir. Yaptıklarının doğru yada yanlış olması işin aslı bizleri ilgilendirmez. Çünkü orası ayrı bir ülke. Ayrıca herşeyin hesabının sorulacağı gün hesapları alınacaktır. O yüzden bizler tevekkül içinde olmalıyız.

      Allah ‘a emanet olun.

      1. bak sımdı kardesım sen ya arapları veya sudılerı tanımıyorsun yada bos konusuyorsun neden dersen onlar kendını ustun ırk dıye tanıtırlar o yuzden senın benım gıbı dusunenler yuzunden bole gıdıpte orda ogrenıyoruz her seyı kardesım gıt oraya ama sadece hac ve umre ıcın gıt keske kabe bızlerın elınde olsaydı yanı turklerın ah o zaman ıslamıyet bıraz daha guzel anlatılırdı bak kardesım bızler orda koleyız sudilerle asla bir degılız bunu ALLAH ım uzerıne yemın ederım adamlar bole dıyor ve bole davranıyorlar saygılarımla

        1. selamun aleyküm kardeşim ben 2011 hacısıyım ve orada 52 gün kaldım aziziye de.. sen çok yalnış yorum yapıyorsun oralar türklerin elinde bam başka olurdu her taraf para tuzagı olurdu.. ben istanbulda oturuyorum abdest için wc kullanacağım 1 tl yani günde bazen 3 ve 5 lirada sadece vcye gidiyor. birde camilerin topladığı paralar cabası.. yani türkiyede herşey rant alanı allah oraları bize emanet etmesin inşallah biz araplardan daha beteriz..yıllarca köpegimize arap dedik ama onlar bir sefer olsun türk demediler.. fark orda…

        2. S.A
          Peygamber efendimiz arap soyundan geldiği için araplar hakkında kötü şeyler söylerseniz alınırmış, araplar söyle böyle gibi kötü sözler söylemek doğru değil. Konu ne olursa olsun araplar şöyledir türkler böyledir diye kelimeler ettiğimiz zaman onlardan helallik almamız gerekir, bütün türklerden yada bütün araplardan helallik alamayacağımıza göre bu tarz suçlamalarda bulunmamak gerekir. Ahireti düşünerek yaşarsak ağzımızdan çıkan her kelimeyi düşünerek söylemek gerekir.
          Allah tüm müslümanlık adına herşeyin hayırlı olanını nasip etsin inşallah.

  6. bide bize yapılan bi saygısılık osmanlı sarayını yıkdılar yeri iş merkezezi kurcaklar ya bizim devletimiz ne yapıyo buna nasıl musade ediyo anlamış deyilim bunlar yakında butün deyerleri yıkıp yerlerine bina işa eder bizde ses cıkarmayız

  7. ya şu arap lar kabenin her tarafını taş duvar yapdılar allah biliyo ya icim kan alıyo

  8. arkadaşlar o bir proje yok ben 2007 yılında umreye gittim ve yapılması imkansız heryer otel ve ev dolu ilk resimdeki inşaat ise say yapılan yer genişletiliyor onun inşaatıdır

  9. şimdiki hali çooooooooooooook qüzel yeni projeyi hiiç mii hiiiiiiiiiç beqenmedm . lütfen deqiştirlmesn. KABEM çooq küçük kalmış.OSMANLI EJDADIMIZN zamanındaki qibi büyük bina yapmaq yasaqlansn .herkesi KABEME yapılan bu sayqısızlıqa karşı duyarlı olmaya dawet ediyorum. herkesn tepki qöstermesini istiorum..!!

    1. senin ecdadının zamanında hac zamanı 4 milyon hacı adayı yoktu,daha fazla kişinin daha rahat ibadet edebilmesi için ne gerekiyorsa yapılmalı bence,ön yargılarınızı kırmaya çalışın biraz.

  10. muhammed mustafayı (s.a.v)mi o kadar çok seviyorumki adını anınca gözlerim doluyor rabbim bizlere resülillahın yanında yer ver

  11. s.a. nolur kabemizi olduğu gibi bıraksalar bunlara durdiyen kimse yokmu allah aşkına ya. gurban olurum kabem sana

  12. hasretim resulüme hasretim kabeme
    birkez bende yüz süre bilsem kabeme
    birkez bende o nur cemalin göreyim
    iste can sultanım canımı vereyim

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>